Våga mer på gymmet!

Sarah är inne på ämnet mindre gym och känslan av gemenskap.
Att man vågar slappna av på ett annat sätt, än vad man (kanske) vågar göra på stora ”flashiga” gym.

Det fick mig att småle lite grann!
På ”mitt” gym har vi (framför allt) en kille som utmärker sig lite. Som verkligen slappnar av. Han går fram- och tillbaka, med gungande stil (a-la-hip-hop-stil) och tittar kaxigt på sig själv i spegeln samtidigt. Sedan går han raka vägen till chins-räcket och kör ett gäng imponerande (!) korrekta chins. För att sedan fortsätta att gå på sin ”catwalk”. 😀

Själv är jag inte riktigt så bekväm i mig själv.
Jag känner mig förvisso inte bortkommen på gymmet (längre). Men att över huvudtaget komma på tanken att göra såna saker, lär dröja (om någonsin)!
Har ni någon person som är sådär härligt, lite extra ”memorable”? 🙂

 

7 thoughts on “Våga mer på gymmet!

  1. Jag är ju på en av de där stora kedjorna (NW) och jodå, vi har allt en himla massa sköna/osköna folk även där, kanske inte så mycket salsa eller catwalk men egenheter finns det gott om… tycker mig se att de hänger i grupp mycket de där knuttarna… gärna med något litet solariebränt stycke som hangaround också, någon liten donna med alldeles för korta shorts och silikonbröst upp under hakan… men hej, alla blir saliga på sin fason! Men ser dem dock sällan/aldrig i en cykelsal! 🙂

    • haha, du kunde lurat vem som helst om du hade skrivit att du var på gymmet igår!!! Det är fortfarande ett helt eget mode inom muskelbyggarbranchen!

Kommentera

