Min alla ❤️-ans dag! Hello Mr Grey…!

Sedan flera veckor tillbaka hade vi (ett tjejgäng) bokat in den här helgen.
Jag har sagt till sambon att årets alla hjärtans dag firas inte hemma. Så ”snäll” var jag…. 😉

Kvällen bjöd först på modevisning och utlottning av skönthetsprodukter.
Samtidigt blev vi serverade champage av sex grabbar i bar överkropp och gråa slipsar. Jag har haft det sämre… Haha! Efter den trevliga överraskningen såg vi på första filmen i triologin; ”Fifty shades of Grey”.

Om den var bra? Ja, jag tyckte det.
Vet att den har fått mycket kritik, men jag känner lite som så; Gillar man inte boken, gillar man inte filmen. Punkt.Vid ett par tillfällen hördes lite obekvämt stönande i biosalongen. Haha! Är man pryd ska man nog inte se den ute bland folk… 😛

Helloooo, Mr Grey!

mrgrey

Foto: Elle.com

Efter filmen hade vi tjejkväll ända till efter midnatt.
Vi frossade i fröknäcke, jordgubbar, melon, sharonfrukt, en massa lyxiga ostar och marmelad. Och rödvin! Mycket kvinno-tjôt och massor av skratt! En riktigt bra kväll helt enkelt. 😉 Men jag mår lite som jag förtjänar idag. Dessutom känner jag mig småförkyld igen… SEGA, JÄKLA VIRUS…?!

Men hur som helst; It was all worth it. Riktigt trevlig kväll, som sagt.
Hoppas ni har haft en riktigt bra helg. Kram på er!

IMG_2137

IMG_2139

IMG_2138

 

5 thoughts on “Min alla ❤️-ans dag! Hello Mr Grey…!

  1. Åh, det låter som om du har haft en fantastisk kväll!! När man har haft det så gör det inte så mycket att man inte är på topp dagen efter 🙂 Själv ska jag se Mr Grey på tisdag hmm med mina döttrar 😉

Kommentera

