Charlotte Kalla..?!?

Nej, det är inte Charlotta Kalla på bilden.
(Jaså, såg ni det?) Haha! Förlåt för nivån, hör ni. Jag är trött… 😛

Alltså, det här jäkla viruset…?!
Ena sekunden känner jag mig bra, i nästa mår jag halvkass igen. Det har hållit på i över en och en halv vecka nu. *suckar* Hade packat ner träningskläder igår. Mest av vana. Men sambon fick övertala mig att INTE träna. (Helt galet, vad envis man är när det gäller ens egen träning..!?)

Mitt i all självömkan (eller nja) känns det bra med presenter.
I posten låg en VM-mössa från Craft. Det gav en skönt slutkläm, till den här dagen. Imorgon kör ju VM i Falun igång. Jag Ä.L.S.K.A.R. att kolla på längdskidor. Den roligaste och mest spännande TV-sporten som finns!! *längtar* 🙂

IMG_2160
PS. Såg att Sara tagit ett snarlikt foto. Och nej, jag härmades inte.
Mitt foto är faktiskt taget innan jag läste hennes inlägg.
Two great minds think alike…? (Och där slängde jag Jante i väggen. Igen!) Hehe! 😉

.

11 thoughts on “Charlotte Kalla..?!?

  1. Hade inte sagt nej till en sådan mössa! Tycker nämligen det är himla kul att klä sig i blågult och säga ‘heja sverige’ här på mina breddgrader, alltid stör det nån… moahahahahahaaa!
    Ska bli SÅ kul med VM, väntar också!!
    kRaMeN

Kommentera

