Dagens sexa!

balans

  1. Älsk på känslan av att pendla. Jo, ni hörde rätt. Ibland känns det jobbigt att ha drygt en mara till jobbet. Men ändå skönt att få en 35-40 minuters egentid och bara sjunga vråla för full hals. (Och vem vet. En dag kanske jag testar att springa hem. Ultra – here I come?)
    .
  2. Visste att äldsta sonen var hemma (sjuk) och att mellansonen åkt till fotbollen med en klasskamrats mamma. I  T.E.O.R.I.N. visste jag det! När jag sticker in huvudet på fritids får jag en konstig blick av fröken som säger:
    ”- Jag har ingen lillebror här”.
    ”- Nä, men en storebror”, säger jag (ganska ”självsäkert”). Men nähä. Eh… just det. Han var ju hemma ja. Hjälp?! MAMMAHJÄRNA??!! *rädd för mig själv* 😮
    .
  3. Fick höra att mellansonen har fått (tillbaka) ”ögongodis-simläraren”. Kanske ska köra honom till simskolan framöver, istället för sambon? *harkel* 😛
    .
  4. Gränsen mellan balans och obalans kan vara jäkligt kort! Tyckte igår och imorse att jag var i fas på jobbet. T.o.m. så att jag tyckte att det var lite för lugnt. Onsdag förmiddag – PANG! Not so much balance anymore…
    .
  5. Svär över det här jäkla, underliga viruset! Men ikväll S.K.A. jag köra Yin Yoga. Kanske inte så länge. Men en stund. Återfinna balansen!
    .
  6. Blev alldeles varm i själen över att ni tyckte att jag skulle läsa min egen blogg. I praktiken är det ju ”svårt” (för jag vet ju vad jag skriver). Men känslan ni förmedlar, med de orden… Sötisar! 🙂

Ha en riktigt bra onsdag! Grey´s ikväll?

 

7 thoughts on “Dagens sexa!

  1. Ping: Yin yoga – I´m in love! | Rund är också en form!

  2. Hoppas att du kunde yoga lite och är frisk nu! Var kul att läsa punkt två och vore coolt om du sprang till eller från jobbet någon gång. Skulle bli imponerad då!

  3. Fniss, gillar också punkt 2. Eller ja. Lite kanske det beror på den där boom-obalansen på jobbet? Hoppas att yinyogan var lovely och att du är FRISK imorgon!

  4. Haha instämmer på tvåan, det är skönt att andra också gör sånt 🙂
    Men hallå, man kan ju liksom inte förvänta sig att hjärnan ska fungera BÅDE på jobbet och efteråt. Nån gräns måste det ju finnas 😉

Kommentera

