Bara dra iväg?! Nä… Eller? ;-)

En söndag som borde fyllts av löpning.
Det är lätt att vara efterklok. Solen kom fram vid lunchtid (Who knew?!) och sken ända till solnedgången, fem timmar senare! Men då jag inte planerat in löpning sen tidigare, hade vi bokat in besök under dagen och jag är inte så asocial (än) att jag bara tackar för mig och drar iväg. (Även om det var lite lockande). 😛

Dessutom kände jag mig aningens seg efter lördagens 12 km:are. Kroppen är inte 100 %-ig än, efter förkylningen, så kanske lika bra med en extra vilodag.
Istället har dagen bestått av lapande av D-vitamin på trappen.
Fläskpannkaka till middag (önskemål från 7-åringen) och blåbärspaj med vaniljsås, till kaffet. Visst låter det nyttigt? Nyttigt för själen!

Jag längtar ihjäl mig efter de där långa, härliga vårrundorna nu!
Imorgon ska jag försöka knö in ett pass (om än en något kortare variant) mellan jobbet och stallet. Det kräver att jag sticker lite tidigare från jobbet, men när man har möjligheten, så why not..?!

Vad har ni tänkt göra första dagen på veckan? 🙂

IMG_0167

8 thoughts on “Bara dra iväg?! Nä… Eller? ;-)

  1. Jag ska göra nåt så dramatiskt som gymma DIREKT efter jobbet = sånt man gör när både man och dotter är hemifrån och jag får nörda mej bäst jag vill 😝

Kommentera

