Herrejösses. Knappt tre veckor kvar!

Tiden går fort!! Och jag börjar bli lite nervös!
Som ni säkert vet vid det här laget, är jag lite av en ensamvarg. Jag kan tycka att det är trevligt med sociala tillställningar, men jag har aldrig varit på event tidigare, med så mycket folk på ”eeen och samma gång” (Som Per Gessle hade sagt).

Med den här sega förkylningen i bagaget känns det som jag har tappat mycket.
Fast tur att den kom nu och inte senare. Inte för att det är någon tävling i vem som har bäst kondition, men ändå. Jag börjar ju dagen med Crossfit och boxning! (Hur tänkte jag??) Som jag säkert sa vid ett tidigare tillfälle; Waaaaay out of my comfortzone…! Den starten gör mig faktiskt lite…eh…panikslagen. Men jag lär väl överleva. Tror jag. 😉

Jag vet att det är några av er som ska dit. Bl.a. Ida och Lina.
Någon av er som jag har ”missat”…? *väntar på positiva överraskningar* 🙂

blogger-boot-camp-2015

14 thoughts on “Herrejösses. Knappt tre veckor kvar!

  1. Jo, eh… Jag ska. Tror jag. Har blivit kallad på obligatorisk internatkurs på jobbet tidigare den veckan och har ev förbrukat mina ”bortanätter”…

  2. Hehe jag förstår din nervositet inför en sån intensiv början på dagen. Själv ska jag på Gerdahallens inspirationsdag om två veckor, och begåvat nog har jag valt att AVSLUTA dagen med obstacle training! Hur tänkte jag där? Hoppa över hinder efter att ha redan kört fyra pass… :-S

Kommentera

