Chiapudding a-la Måndag!

Måndag alltså. Välkommen. Tror jag.
Jösses, vad trött jag var imorse…?! Det kändes som om någon hade slagit en gummiklubba i huvudet på mig (i så fall är sambon första misstänkt). 😉 Jag kan inte dra mig till minnes när jag var sååå trött senast?

Chiapudding fick inleda den här veckan.
Tillsammans med vaniljpulver, mango och passionsfrukt. Just passionsfrukt på chiapuddingen är verkligen en hit! (Enligt mig).
Nu påbörjas operation: ”Försöka få kroppen att vakna till liv”. Första koppen kaffe hjälpte INTE. Men vi försöker på nytt om en timme eller två. (Starkare kopp troligtvis).
Senare ikväll blir det stallet med sonen. Det brukar ge energi! Let´s hope…

Har ni en bra måndag? 🙂

2015/01/img_1831.jpg

9 thoughts on “Chiapudding a-la Måndag!

  1. Gott gott! Ställer samma fråga här som inne hos träningsglädje-sara (som också la ut chiapudding idag): vad blandar du fröna i? Jag tycker det är godast med havremjölk men har även testat vanlig mjölk, och pistagenötmjölk. Tänkte om du hade något super-tips 🙂

Kommentera

