Kombon: Smärta & Träningssug…?!

Märkligt hur kropp och sinne fungerar.
Igår var jag sååå trött. Hur roligt det än hade varit att traska omkring i Stockholm i vårsolen, ville jag bara hem. Jag och Ida lyckades fjäska till oss en ombokning av en, till synes, stentuff SJ-kvinna. Det trots att våra biljetter var ej ombokningsbara… Ibland är det bra att spela lite ”lantis”… 😉
Väl hemma flöt jag ut och blev ett med soffan. Lill-skiten var jätte-mammig och gosig och somnade efter en stund i famnen på mig. Mys på riktigt!!

En natts skön sömn sin egen säng, var välbehövligt.
När jag vaknade imorse var jag öm överallt. Och jag menar verkligen ö.v.e.r.a.l.l.t.! Har träningsvärk i bl.a. underarmar och händer (?!) Haha! Härligt att veta att man lever. Benen är också rejält stela och ömma, men där har jag nog lite ”gratis” med tanke på löpningen och styrkepassen på gymmet.

Trots detta kommer jag på mig själv att vara jättesugen på att träna..?!
Jag borde inte vara det (väl?) men gissar att helgen har gett mig (och många andra) galet mycket inspiration. Kroppen är inte riktigt hundra än, men sinnet är fullmatat med energi! 🙂

Foto: traningsevent.se /uppochhoppa.se

2 thoughts on “Kombon: Smärta & Träningssug…?!

Kommentera

