Att verkligen BEHÖVA springa….!

Är det en mental ”overload” efter helgen, som infinner sig?
Eller är det vårkänslor…? Det började igår, med att jag började känns mig nedstämd, men framför allt känslosam och sentimental. Tyckte att ingen på jobbet fattade någonting och det slutade med att jag var nära att börja gråta i stallet, efter att ha börjat tänka tillbaka på min älskade, älskade sköthäst (som är död sedan många år tillbaka).

Drömde om andra gamla minnen och händelser i natt.
Jag vet inte när det hände senast..? Den här dagen började i alla fall med en bättre känsla. Men trots det, kände jag ganska snart att jag föll in i samma, mentala mönster… Frustration och känslo-stormar. Så här sitter jag mest och fattar ingenting? Kan man köra en CTRL-ALT-DELETE och starta om systemet tror ni…?

Jag skulle verkligen behöva få till ett löppass för att göra just den där ”omstarten”.
Tyvärr är det här en intensiv vecka på familjefronten. Det får nog bli lite hemmayoga senare ikväll, samt en löprunda först på torsdag eftermiddag. *längtar!*

 

stillhet

9 thoughts on “Att verkligen BEHÖVA springa….!

  1. Åh, gamla minnen kan verkligen göra en känslosam! Jobbigt att behöva vänta med din älskade löpning tills på torsdag. Men det blir säkert desto härligare då!

  2. Jag skulle också vilja göra en omstart. Jag kom visserligen ut på en löprunda i förmiddags men jag mår inte alls bra. Känner mig yr, trött och ryslig…

  3. Det är jobbigt när känslor går upp och ner, är det ljuset, våren kanske som gör det? Jag är likadan! Ofta hjälper det att spring av sig lite och rensa hjärnan!
    Kram Cia

Kommentera

