Brillianta tankar man får under löprundan.

* Jävlar vad kallt det är..?! Vad hände med våren..?? Den där kaxige kung Bore kommer hit och kastar snöflingor omkring sig, bara för att visa vem som bestämmer. B.A.R.A. för att jag sprang i trekvartstights i veckan. Sicken jäkla typ!!
* Hm… Vad konstigt. Jag kan ju knappt inte gå längre. Det känns tekniskt FEL när jag går… Det kommer sluta med att jag får springa vart jag än ska. Även på stan. Jösses, vad ska folk tro?!
* Åh, de äldre grannparet har märkt ut en stig med röda snitslar. Yeay! Den där de pratade om, där någon hade dragit ner de gamla, vita snitslarna och jag har ju inte lyckats hitta på egen hand. Jag följer den en bit. Kul! (Lite senare). Hm… Någon/något har bökat här..?? *harkel* Börjar det inte bli mörkt snart? Skymning. Jag tar den här stigen en annan dag.
* Om jag skulle testa att springa in till sjön och tillbaka, flera gånger?  3 km á 15 gånger kanske?  Fast samma sträcka 15 gånger kanske blir tråkigt.  10 gånger då? Herregud, tio gånger, den korta sträckan, det är ju ingenting…?! Det fixar jag ju lätt! Fast vänta nu. 30 km låter mycket..? (Eh.. Logik…?)

vass

3 thoughts on “Brillianta tankar man får under löprundan.

  1. Hehehe jag känner igen det där! Fast så tänker jag nog faktiskt hela tiden;) Ibland rätt osammanhängande, men ganska ofta smått givande! Hehe;)
    Kram!

Kommentera

