Bloggtips och ”I would like to kill someone…!”

Ursäkta morgongnället. Men vems…
VEMS brillianta idé är den här j***a sommartiden?! 😮 Det kanske är ett åldertecken, vad vet jag. Men jag är g.a.l.e.t. trött…! Även ungarna är det svårt att skaka liv i på morgonen, trots att de (faktiskt) kommer i säng i tid. Mindre kul med ”jetlag”-känsla i en vecka eller två, när man inte ens har fått semesterresan på köpet..?!

En trippel espresso senare (jodå, trippel..!) är jag liiite piggare.
Men konstigt nog, bara marginellt. Jag hoppas verkligen att kroppen vaknar til liv lite grann, för jag har planerat ett gymbesök senare idag. Vore ju trevligt om jag åtminstone inte börjar snarka vid Cable Cross-maskinen. 😉

Dagens lästips; kloka, kloka Jeanna! ❤
Jag kommer skriva lite mer om det här, ur eget perspektiv. Måste bara formulera mig ”rätt” först. Ha en fantastisk dag, hör ni. Kram!

Inte bara jag som är trött… *fniss* (Vår katt Bosse Bus).

3 thoughts on “Bloggtips och ”I would like to kill someone…!”

  1. Ja, det är ju inte klokt med den där sommartiden. Jag jobbade i helgen och var helt förstörd, allvarligt! haha! Så jag joinar dig och katten 😉

Kommentera

