Del 2 – Åtta bloggar jag läser!

länkkärlek

Missförstå mig inte här. Jag läser betydligt fler än åtta bloggar. 😉
Kanske både på gott och ont. Mer inspiration, men ibland känns det som att jag inte hinner läsa alla bra inlägg. Än mindre kommentera hos alla jag skulle vilja kommentera hos. Åtminstone ibland. Jag har vid tillfälle rensat bland bloggarna, men det är svårt att rensa så mycket som jag (troligtvis?) skulle behöva…
Sorry, sidospår! Åtta läsvärda bloggar var det (Utan inbördes ordning)!

  1. Ni är nog ganska många som läser Saras/Träningsglädje redan (?) Men ändå: Känslan, hälsotänket, fotona och träningsglädjen!
  2. Jeanna/Mina träningstajts: Fantastisk kvinna. Intressanta ämnen, skrivsättet och klokheten!
  3. Johanna:  Spralligheten, glädjen, vardagslivet, livspusslet och ”utomhus-är-bäst”-tänket. Mycket igenkänning!
  4. Nina/Yoga Löpning:  Närheten till sig själv, sitt inre. Yogatipsen, det mentala perspektivet, stillheten, klokheten. Blandat med trail och styrka!
  5. Charlotta Sofia/Springer och Trimmar:  Löpning ur lite mer nybörjarperspektiv. Skriver om vegokost och tipsar om spännande/egengjord, naturlig hår- och hudvård.
  6. Anneli/Iammissevil:  Min trailguru.  Trailporr, trailkärlek, vishet, smarthet, snigeltempo och ordnar härliga träffar på (bl.a.) Billingen!
  7. Katta/Bucketlife. En blogg jag hittade för bara några veckor sen. Så jag ”känner” inte den/henne så mycket än. Men härliga foton, livsstil och en kvinna som hade modet att säga upp sig och frilansar nu och bygger sitt koncept ”Bucketlife”.
  8.  Ida/Träningsblogga. En nyfunnen blogg/IRL-vän vars blogg är välskriven och rolig och hon tar ofta upp läsvärda ämnen!

.
Nästa ämne: Sju saker jag vill göra i framtiden. Fortsättning följer! 🙂

12 thoughts on “Del 2 – Åtta bloggar jag läser!

  1. Jag läser ju DIN blogg slaviskt också! ❤ Och ska fortsätta härmas i listutmaningen… 🙂 mer länkkärlek to the world!

  2. Kul med tips! Roligt att det var så mycket tjejer, i löpvärlden tycker jag att det vimlar av män som skriver som sin träning och jag har letat efter tjejer att följa. Nu fick jag ett gäng! Har bokmärkat både din blogg och några av dem du länkade till 🙂 Ha det fint! //Maria

    • Jo, ett par stycken Lennart. Förlåååt…!! 😮 😉
      Men de är förvånansvärt få! Jag har t.o.m. GOOGLAT specifikt efter killbloggar, men hittar inte så många som jag tycker är läsvärda… Märkligt? Eller är jag kräsen? 😦

      • Jag bra skojade :-). Hur upplever du det? Jag upplever att det inte finns så många killbloggar. I alla fall inga större. Ser du det lika dant eller är det bara jag som inte ser? Titta till exempel topplistan på Jogg. Det är nästan bara tjejer där (kanske jag om jag har tur, och ett par killar till) :-)!

Kommentera

