Kärlek vid första ögonkastet!

Det är sällan jag hittar något jag tycker om när jag letar.
När jag däremot har något annat ärende så brukar det  bara hända; Jag ser plötsligt den där jag bara ”måste” ha..! Även den här gången. När jag var inne i stan och köpte min kettlebell för drygt en vecka sen, så såg jag den.

Visst, visst. Rosa detaljer… (Jag är inte så rosa, som ni kanske minns). Men ändå, vilken färgklick! Turkost är däremot ”jag”. Älskar blått/turkost! Och med de rosa kontrasterna så smälte jag. Lite svårt att välja var det dock. Det fanns en likadan, fast mörkgrå med chockrosa detaljer. Nästan lika snygg! Nästan så att den också ”smög sig ner” i shoppingbagen… 😉

Sköna detaljer: Tunt härligt (perfekt vår/höst-) ”andas”-material. Skön luva. Handledsvärmare och en lagom stor ficka!  Like!

Från Intersport / Pro Touch.
tröja

IMG_3166

13 thoughts on “Kärlek vid första ögonkastet!

  1. Grått och tukost är mina favoriter också 🙂 Hittade en snygg grå topp med inbyggd turkos (synlig) bh på Mango i Amsterdam, men hängde faktiskt tillbaks den. Vet inte varför.

  2. Älskar när saker bara hoppar upp och biter en i näsan sådär! Då får man inte ens dåligt samvete för att man shoppar, det känns liksom meant to be 🙂 Fin var den i alla fall! Gå och köp den gråa också så slipper du vara utan när den ena är i tvätten 🙂

Kommentera

