After work, drömfrukost och nervositet!

Nu kommmer alla känslorna på eeeeen och samma gång.
Som en person en gång sjöng. Att ge sig ut på After Work med kollegor är trevligt. När man dessutom får sova över hos en av dem och blir bjuden på årets första jordgubbar… Då känner mig sig lite bortskämd. Och nöjd! 😉
Naturell yoghurt, en klick blåbärskvarg, jordgubbar, kiwi, valnötter och chiafrön. MUMS! (Bra med tips, när man så lätt snöar in på sina egna kombinationer hemmavid).

Lite seg är jag allt idag, även om det var en rätt lugn kväll.
Vi vann dock ett musik-quiz, fick ”all-time-high” (20 av 22 poäng)  och ska tydligen vara med i någon final (?!) i juni. WHAT?! Oväntat!! På riktigt. Haha!
Jag försökte vara EXTRA noga med att köra varannan vatten, mellan de (enbart) tre ölen. Imorgon ska jag ge mig på…. En Maratonsträcka..?! 😮 Hur tänkte jag…??? Hjälp! Behöver jag säga att jag är nervös?! Uppdatering kommer. Om jag överlever vill säga…

Ha en underbar fredag, finisar!

jordgubbar

11 thoughts on “After work, drömfrukost och nervositet!

Kommentera

