Del 7 – Tre saker jag ser fram emot!

Helt plötsligt insåg jag att jag ”råkar” kör två listor parallellt
Ooops! 😀 Jag var ju inte helt klar med den senaste. Eftersom det inte känns så himla motiverande att skriva om promenader, är det nog bra att jag kan fokusera på lite andra frågor/ämnen just nu.

Tre saker jag ser fram emot nu i sommar.

    1. Värmlandsskogarna!
      Midsommar firas uppe i norra Värmland med familjen. Mys!  Och skulle jag inte kunna springa då, ska jag tusan i mig försöka få till lite traskande med Love, så att jag kan visa er några ”vildmarksbilder” ändå.
    2. Få uppleva Gotland!
      Det är första gången någon i familjen besöker ön. Jag har fortfarande ett litet hopp om att kunna upptäcka den (delvis) springande, men vi får se. I övrigt hoppas vi på fint väder, spännande sevärdheter, vacker natur och god mat. Och den fantastiskt härliga gotländska dialekten!
    3. Att springa!
      Ni ser den röda tråden i de två första punkterna? Haha! Åh, vad jag längtar efter att kunna springa utan att ha ont.
      Ni som kan springa; tänk inte: ”Orkar jag springa idag…?” Spring för guds skull! Bara för att ni kan. 🙂

Raukar på Fårö.

Foto: retromance.se

 

4 thoughts on “Del 7 – Tre saker jag ser fram emot!

  1. När skall du vara på Gotland? Tänk om vi kunde springa (eller ”springa”, det är också ok) tillsammans! Hör av dig om du vill ha några särskilda tips.

  2. Ni kommer inte bli besvikna på Gotland… Försök hitta stranden Norsta Auren på norra Fårö… En väl bevarad pärla som inte skyltas till.

Kommentera

