3. Träning när jag är 65.

Jag önskar att jag kunde säga att jag då springer milen på 65 minuter.
Lika ”snabbt” som min egen ålder, alltså. 🙂 Men om jag ska vara realistisk, säger jag att jag tillbringar många timmar i skogen. Njuter av långa promenader, lugna joggingturer och kanske kör jag yoga i trädgården. Lågintensivt och njutningsfullt.

Kanske, kanske att jag även har ”funnit” cyklingen? *funderar*

Jag vet inte riktigt vad bilden har med texten att göra, men…. Haha!

IMG_2557-0

En del av den här bloggutmaningen.

Kommentera

