7 år går så oerhört fort..! 

Hej alla! Ursäkta att jag är lite frånvarande.
Dels känns träningsinspirationen inte lika intensiv när jag inte kan springa. (Och därav är jag inte lika sugen på att skriva heller). Sedan är det mycket annat just nu. Både i praktiken och i mina tankar. Så som livet är ibland.


Den här h
elgen har bestått av:
* Husgrejande!

Vi körde ett par vändor till soptippen i lördags. Välbehövligt! Och skönt när man väl är klar. Nu står det (bl.a.) ett nytt kyl och frys i köket. Nice! Och lite mindre skit i övrigt.
* Kalas!
Tänkt att 7 år kan gå så fort!
Mellansonen hade kalas (men fyllde år tidigare i veckan). Efter sommarlovet börjar han 1:an. Vad hände liksom?!
* Huvudvärken från h***etet!
Om det berodde på allt rensande, städande och kalasgrejande vet jag inte. Fick i alla fall galet ont i huvudet på söndag eftermiddag. (Då var sambon dessutom iväg på golf i 6 timmar. Tajming?) 😛
* Halsont…
Rasp i halsen. (Hm… Ok, kanske därav huvudvärken?) Men oavsett. Nej, nej, nej. Hinner inte! Vill inte! Idag känns det faktiskt redan (*peppar peppar*) oväntat mycket bättre, även om jag fortfarande kände av det lite grann imorse. Håller tummarna att det är snabbt övergående.
Å andra sidan kan jag ju ändå inte springa nu, så att vara sjuk känns inte liiiika jobbigt. Hehe! 😉

8 thoughts on “7 år går så oerhört fort..! 

  1. Ibland måste man ju också åka till tippen, greja hemma och fura barn som fyller år. Det är ju det som är balans i livet. Krya på halsen!!

  2. Ja jösses, tiden bara rusar. Fick köpa helt ny sommargarderob till båda mina killar eftersom de drar iväg på höjden helt otroligt. Man fattar liksom inte.
    Tur i oturen att förkylningen kommer nu! 🙂

  3. Att tycka att en förkylning är vältajmad (nästan välkommen så att man gör av med den typ) när det samtidigt är något annat som hindrar från löpning – det känner jag igen. Men då är man lite väl fast i skiten va? Träningsskiten 😉

  4. När jag var sju år vann jag min första bordtennisturnering. När jag var nio år gammal körde jag Lejonloppet Eksjö-Nässjö, Skidor 20 km. Med så mycket tårta borde sonen din klara det galant, eller hur? Gott om tid att träna 😉

Kommentera

