”Nordvärmlandsleden – We have a problem!”

Midsommar alltså… Redan?
Vi har ju knappt haft någon vår eller försommar ALLS. Fast det är klart, nu när midsommarafton närmar sig och det (fortfarande) regnar, känns det sådär härligt tryggt och bekant… 😉

Jag hade ju tänkt befinna mig i Värmland nu.
Och (utan löpningsmöjlighet) åtminstone traska ”min” älskade Nordvärmlandsled. Istället fick jag säga hejdå till familjen, som åkte tidigare idag och ligga nerbäddad här hemma. Huvudvärk, förkyld, halsont och så in i h***e trött…?! (Ursäkta gnället).

Frustrerande till tusen! Det känns nästan som någon typ av ”jinxande”. Sist jag skulle ut på Leden blev jag också förkyld. Vad är oddsen?

Hoppas i alla fall att ni får en fantastisk midsommar!
Och i brist på nya foton, bjuder jag på ett par stycken som jag tog när jag sprang där sist. (Ni kan se fler foton i länken). *drömmer mig tillbaka*

wpid-img_20140621_225213.jpg

wpid-img_20140621_225459.jpg

10 thoughts on “”Nordvärmlandsleden – We have a problem!”

  1. Ping: Mitt 2015 – Del 1 Första halvåret. | Rund är också en form – Trail & Träning

  2. Stackars. Alltså på riktigt stackars. Hoppas du kryar på dig snabbt! Jag känner Nordvärmlandsledsorgen med dig. Men det kommer fler chanser va? Kram och krya!

Kommentera

