Söndagsångest…!

Då var man hemma igen.
Ganska skönt, fast jag hade lätt kunnat stanna en vecka på Gotland!

Jag brukar inte tycka att söndagar är mentalt jobbiga.
Måndagar är liksom ingen ”big deal” och jag trivs på jobbet och med arbetskamraterna. Men just idag; nu när man haft semester en vecka och haft det sååå bra (inlägg om Gotland kommer!) känns det faktiskt lite tufft.

Två veckor till jobbar jag, innan min mer sammanhängande semesterperiod startar. Inte känns det lättare när sambon är ledig de tre kommande veckorna, plus att jag dessutom såg att veckan skulle bjuda på högsommarvärme.
Sitta instängd på kontoret. Jippi yeay. Eller nåt sånt… 😛

IMG_3600

3 thoughts on “Söndagsångest…!

  1. Du får tänka att du har ditt härliga kvar. Men jag förstår om det inte känns som någon tröst…

Kommentera

