Blogga på sommaren!

Det här med att blogga på sommaren;
Ska jag vara helt ärlig vet jag inte vad jag tycker, om sommaruppehåll. Delvis förstår jag om man väljer att ligga lite lågt. Njuta av sommaren, bada, sola, läsa, vara iväg med familjen.

Samtidigt har man ju så mycket tid.
Både för träning, men även för att skriva. Man tar (troligtvis) många härliga bilder och har mycket att berätta. Ligger man själv och slöläser på kvällen, blir man ju smått frustrerad när det inte finns några bra bloggar att läsa och inspireras av! 😛

Själv kommer jag blogga hela sommaren. Är det tänkt. Kanske inte dagligen, men även det beror lite på. Vissa dagar kanske det blir två inlägg, sedan kommer nästa först 2-3 dagar senare. Men kika in med jämna mellanrum vet ja´…!  Eller följ mig på bloglovin, (eller klicka på länken i min blogg, uppe till höger) så missar ni inga nya inlägg.

Så snälla skriv / blogga i sommar. Liiite grann i alla fall. Deal?
Och ni som inte bloggar själva, kommentera gärna.  😉

sommar

15 thoughts on “Blogga på sommaren!

  1. Haha, jag bloggar lite halvsporadiskt under resten av året (som du säger – det är ledig tid som ger inspiration, roligt innehåll och tid! Inte vinterslask och jobbpendling), men på sommaren får jag nästan svårt att hålla igen – så jag lovar att blogga och det känns skönt att veta att din blogg kommer leva ett aktivt semesterliv också 😛

  2. Hoppsan, ursäkta. Det blev dubbelkommentar då jag trodde att den första inte sändes. Fattade inte att nya kommentarer kommer högst upp på listan. 😛

  3. Det blir litet si och så under semestern då jag har tillgång bara till ipad eller iphone och inte tycker om att blogga via dem. Och så tränar jag mindre. Men en racerapport har jag fått till stånd 😉

  4. Det blir litet si och så för min del. På semestern är det ipad eller telefon som gäller och jag tycker det är jobbigt att logga från dem. Och så tränar jag mindre. Men en race raport har jag faktiskt fått till stånd 😉

  5. Jag håller med om att det finns massor att skriva om på sommaren. Samtidigt tycker jag att det är skönt att ligga lite lägre med bloggen än vanligt, just för att jag inge vill känna mig stressad på något sätt. Vill hellre njuta ute än sitta vid datorn. Men visst finns det tid om man bara vill!

  6. Jag bloggar också som vanligt! Som du skrev, man har ju mer tid på semestern. Om man reser mycket och har problem med att blogga från telefonen kanske det är lite annat. Men jag som är mest hemma, så hinner både tänka mer på bloggen och skriva mer! 🙂

  7. Ja det är svårt. Jag vill läsa men hinner inte alltid hålla mig uppdaterad. Jag vill skriva men vill inte bli stressad om jag väljer solstolen istället för att gå in till datorn. … Det får bli som det blir 🙂

  8. Håller med. Jag får istället lust att be om lite mindre inlägg på vårarna och höstarna, då jag på nåt sätt inte riktigt hinner med 😛 Trevligt med sommarbloggning, lite andra ämnen dyker upp än när man har snö till knäna!
    Jag skriver! Och läser!

  9. Har redan haft min bloggsemester, den överskred min riktiga semester. Men tänker göra en comeback ikväll och lovar att titta in här i vanlig ordning 🙂

Kommentera

