Jordgubbsfrossa & Supertips!

Jag försöker verkligen njuta in i det sista. 
Dessa älskade jordgubbar. Funderar om man inte kan bygga ett växthus med infravärme året runt? Fullt med jordgubbsplantor. 🙂

jordgubbar

Dagens tips!
Jag fick själv en aha-upplevelse när jag (i soffan… Haha!) läste och testades Maddes supertips, vad gäller nackens position. Det funkar verkligen, direkt!

Genom att trycka in hakan mot bröstet får man en automatisk aktivering av den djupa bålmuskulaturen. Prova själv, du känner det direkt! Detta hjälper dig att lyfta tyngre och förstås viktigast av allt, minskar risken för skador då bålanspänningen är otroligt viktig för skadefri ryggträning.

2 thoughts on “Jordgubbsfrossa & Supertips!

  1. Haha, jag har också haft såna avancerade jordgubbsplaner…men sen brukar jag återkomma till att det ju är kontrasterna som gör det – att vi måste längta lite och det är så superkort tid vi kan njuta av de perfekta sommargubbarna och att de blir extra goda just därför. Jag avskyr att erkänna det, men det mesta blir nog trist i längden!

Kommentera

