Stillhet!

Det är många av er som längtar efter sommarvärmen.
Själv är jag rätt nöjd just nu… 😉 Igår kväll var vi hos vänner och alla tre barnen ”råkade” bli kvar där på sleepover och ridning idag på morgon/förmiddag. Glada barn!
Jag blev då en barn- (och sambofri)  kvinna under hela gårdagkvällen. (Då sambon drog ut på golf). What to do?! Man blir ju helt ställd när man sådär oplanerat blir helt ensam…. Haha!

Det blev en löprunda med Lovisen.
Förvånande? Inte? Hehe!  Dryga 6 km och jag kunde tassa/jogga hela rundan. Ett litet framsteg, känns det som. Även om jag fortfarande känner att vaden inte är helt bra. Som jag skrev sist, det blir i alla fall inte värre.
På senaste styrkepasset körde jag ju både utsida höft och vadpress. Har aldrig kört vadpress med vikt tidigare. Bara tåhävningar i trappa. Det kändes både igår och idag. Stela vader. På ett bra sätt, men det märks att de behöver stärkas upp. My oh my…!

Kvällen var helt stilla. Och mitt sinne var helt stilla.
Ett perfekt avslut på en bra dag! 🙂

4 thoughts on “Stillhet!

Kommentera

