Semester – Avslappnad!

Det var längesen jag kände mig så här avslappnad!
Sommaren har inte varit den varmaste i världshistorien, men ändå (eller kanske på grund av…?) har jag verkligen känt att jag har hunnit landa.
Vi har träffat vänner, ätit god mat, haft en hel Gotlandsvecka, gjort dagsutflykter med barnen. Ett och annat bad har vi faktiskt lyckats få till också. För att inte tala om fjällvandringen.

Det var många år sedan den känslan av lugn var så här påtaglig!
Jag är tacksam! Och hoppas att den håller i sig lääänge. (Även om risken är att semestern och semesterkänslan är glömd, redan efter 2 veckors arbete).

Ha ni haft en bra sommar / ledighet? 🙂

katt

Tänk om man kunde sova så som katter sover…? Hihi!
.

10 thoughts on “Semester – Avslappnad!

  1. Precis som det ska vara! Behåll känslan. Kanske genom att yoga och a-n-d-a-s mycket? 🙂 Min sommar är inte slut ännu men hittills har den varit magisk! Jag har verkligen utmanat mig själv och., trots att jag aldrig trodde det, hittat fler passioner!

  2. Härligt att du har njutit! Bevisar att det inte måste vara strålande sol och tokvarmt varje dag för att det ska kännas som sommar!

  3. Skönt med återhämtande semester. Det är inte alltid så lätt att få till. Jag börjar så smått titta ut utanför bebisbubblan och kan bara konstatera att jag har ingen aningom vilken dag det är … skönt som tusan!

  4. Jag har haft en skön sommar, är nöjd! Det blev mycket sol hemma nu sista veckan:) Din sommar låter väldigt bra! Skönt att vara avslappnad och utvilad :)Kram Cia

  5. Åh så härligt! Det gäller att försöka hålla kvar den känslan. Man skulle kunna spara den på burk eller nåt.
    Ha de fint!

    Och tack jo, min sommar har varit ok! Hunnit läsa mycket och bara landa!

  6. Jag har haft en jättehärlig sommar! Lite mindre sol och bad än vi hade önskat för all del men annars har inte vädret spelat någon större roll. Jag trivs i lite svalare väder så jag känner mig faktiskt mer utvilad nu än efter förra sommaren. Tror värmen tog ut sin rätt då. Även om det var helt underbart att bada varje dag. 🙂

Kommentera

