Sega ben & hästar!

Jösses, vad veckan i fjällen gick fort?!
Rapport kommer snart, jag lovar. Dels är det svårt att hitta orden som beskriver allt, dels är jag rädd att missa att ta med något och dels känns det som att jag ligger efter i typ allt. Vardagsbestyren har inte pausat när vi har varit borta. Märkligt… 😉 Vill ni se åtminstone ett par foton, i väntan på rapporten – kika in på mitt instagramkonto: ”rundarocksaenform

Trots en massa traskande var benen sugna på lite spring i helgen.
Lördagen blev min vilodag, med en himla massa mil i bilen (rastlös)!! Inte så konstigt att mina ben ville uuuut på söndag eftermiddag. Men jag erkänner: De var rejält sega! Det blev en kort och lugn runda på dryga 5 km, tillsammans med Lovisen. Det fick räcka. Sedan var det slappande i tv-soffan resten av kvällen. 🙂

Igår var det första arbetsdagen efter en lååång semester.
Det kändes oväntat bra. Jag var pigg när jag vaknade på morgonen (väldigt oväntat)! Dessutom måste jag ha världens bästa arbetskamrater, för jag skrattade mest hela dagen. Fjälluften och de tidiga morgonarna där, har säkert gjort sitt.

Nu kommer alla rutiner och aktiviteter igång i en rasande fart.
Sonen hade sin första hopplektion igår. Det är (tack och lov) varken ”rasande” eller stressande. Det är få ställen jag blir så lugn i, som stallet. Ungdomsminnen!

Ha ni haft det bra? 🙂
Kram!
.

5 thoughts on “Sega ben & hästar!

  1. Vad härligt att det var bra i fjällen! Och det där med att skratta på jobbet är också bra och viktigt.

  2. Vänta nu här… jag kan inget om hästar, är i själva verket livrädd för dem, men det ser allt lite bakåfram ut 🙂

    Välkommen tillbaka till vardagen förresten. Jag kickade igång min igår. Fast jag har inte riktigt förstått det ännu…

Kommentera

