Review – Adidas Supernova Sequence 7 W

Jag köpte ju två par nya skor för inte så längesen.
Tankarna fanns där, när jag provade Adidas-skorna första gången. Och de fanns fortfarande där under första löppasset; Känslan av att de var ganska smala. Lite orolig var jag, när känslan: ”Love at first run” inte infann sig.

Nu har jag haft skorna ytterligare ett par gånger.
Det är lite sådär att man bli lite mer kär varje gång. 🙂 Nu har de format sig efter min fot och omsluter foten, utan att vara sådär läskigt tajt. Och boost-materialet jag har läst om så många gånger. Det känns faktiskt riktigt skönt! Nu hoppas jag bara att livslängden är relativt ok också. Man vet ju aldrig med nya märken.

PS. Mina nya vita, silver och ORANGA små kärlekar. Inte rosa, som de ser ut på bilden! 😉

4 thoughts on “Review – Adidas Supernova Sequence 7 W

  1. Jag har ju bestämt att jag ska få nya löparskor i höst. Terräng, tror jag. Det lustiga är att jag, som tidigare inte har haft några problem att köpa 2, 3, 4…5 par helt plötsligt tappat beslutsförmågan totalt. Asics är ju den stora favoriten och Nike kommer god tvåa. Men nu? Veeet inte. Å andra sidan kan jag ju beställa ett gäng från Sportamore och testa. Det har ju funkat förr (hehe, som i att jag behållit tre par..),

  2. Visst är det svårt det där med nya märken. Jag har också kikat lite på Adidas men valde att testa ett par Saucony istället. Vi är inte riktigt kompisar än men jag hoppas att vi blir även om de känns långt ifrån mina asics.

Kommentera

