Nötcreme i ny förpackning!

Titta, titta, titta vad hemmakväll har tagit in in i sitt sortiment!
Verkar jag exalterad? Hm… Kanske lite. 😉 Inte nog med att jag föll pladask för jordnötscremen, som kom för något år sen (?) Den där kombon av krämighet, nötsmak och lite salt. MUMS!
Att sedan kunna få dem i såna här förpackningar, är ju genialt för alla som springer. Särskilt långlöpare! Nötcreme i smidig portionsförpackning. Perfekt ju!

Vilket är er favorit-energi på löppassen?

nötcreme

Foto: Carljohan Dahlberg (Lonesome runner)
7 thoughts on “Nötcreme i ny förpackning!

  1. Jag märker ju att jag måste börja springa långt! Fast nu när jag har sprungit drygt tre kilometer som längst sen innan graviditeten så kanske jag kan få ha med nötcreme om jag springer en halvmil liksom? 😛

  2. Saft blandat med resorb tycker jag är smidigt, som komplement till vatten. Gäller iofs mest när jag cyklar eftersom jag springer så kort, behövs liksom inte så mycket extra energi då ;). Men de där är ju helt klart värda att testa, försöker låta bli gels om jag inte måste, de är bara för äckliga.

  3. Nötcreme är nr 1. Billigt, gott och supersmidigt! Begriper inte de som betalar smormycket pengar för sliskiga gels och vad det nu är. 🙂 Upp till har jag vatten:(Och Mighty sports sportdryck om det är längre än 2.10 timmars kutande. 🙂 )

Kommentera

