Blixtens hastighet & Instagram!

Veckan fortsätter visst i samma tema;
Allt går i blixtens hastighet! Tur att jag har världens bästa arbetskamrater, mitt i allt kaos… Jag hade faktiskt tänkt ge mig ut på en löprunda i eftermiddag, men nej… Det fick (faktiskt) vara, trots det jag skrev om mental avslappning häromdagen.

Jag ska försöka få till ett ”sista” lugnare pass,  inför lördagen, under morgondagen istället. Inte alls ta ut mig, utan bara få benen att vakna till liv lite grann. De blir så lätt sega om man ”vilar” sig i form (tycker jag).

Har knappt hunnit lägga tid på bloggen den här veckan. Håll ut, hör ni!
På instagram hinner jag ofta lägga in något, även om tiden är knapp. Har ni missat mig, så heter jag ”rundarocksaenform”. Ses vi där? 🙂

2 thoughts on “Blixtens hastighet & Instagram!

Kommentera

