Shoppingsug goes wrong!

Vi lämnade Sysslebäck och drog till Långflon, nära norska gränsen. De har en stor sportoutlet  där, sedan något år tillbaka. Fy, vad tråkigt. Not! Hur det går runt vete tusan, men det ligger ju nära Trysil också, så…
Jag ville köpa allt!

Drog suktande i prisvärda Kari Traa-plagg och testade Nike Pegasus 31 för 850 spänn! Tyvärr fanns de inte i rätt storlek, annars hade jag nog varit ägare till ett par nu. (Som om det är löpardojor jag behöver mest…?!) 😀

Jag blev typ kär i den här jackan från Icepeak!
Men problem uppstår när det finns så oerhört mycket fint.

Jag får overload i huvudet och inser att jag inte kan plocka med mig allt jag vill ha. Vilket då (tyvärr) innebär att jag inte plockar med mig någonting alls…!  Alltså, jag lär överleva, såklart, men ni fattar. Smått frustrerande ändå! 😉

Snygga tights från Nike: 

Och från Röhnisch.
Mönstrade på framsidan, men mörkgråa i rumpan. Perfekt!

6 thoughts on “Shoppingsug goes wrong!

  1. Jag är precis som du. Får spel och det slutar med att jag köper ingenting. Mitt problem är att jag iband faktiskt behöver grejer, men inte ens då shoppar jag… Haha.

  2. Åh vad mycket snyggt! Jag är lika, kan liksom inte välja vad jag ska köpa och då blir det i get. Men om jag bara lyckas bestämma mig för en sak, då flyter resten på och jag kan börja handla.

  3. De där Niketightsen har jag spanat på i evigheter men aldrig lyckats övertala mitt förnuft om att jag behöver dem…… en sån där affär hade varit döden för mig. Eller för plånboken då. För mig hade det varit paradiset på jorden!

  4. Haha, åh, jag brukar också få sån där’n ”shoppingbrainfreeze”! Det finns så mycket bra och fint att jag inte kan bestämma mej och till sist bestämmer mej för att jag inte behöver något. Det vore väl bra så om det inte vore för att vissa plagg sen poppar upp och hemsöker mej… Så knasigt: Varför kan hjärnan inte tala om för mej direkt vad jag vill ha när jag befinner mej i butiken? 😀

Kommentera

