Löparläger – Bråtadal (Åkulla bokskogar)!

Oktober var egentligen tänkt att vara en relativt lugn löpmånad för min del.
Men det är inte alltid det blir som man har tänkt. Jag fick möjligheten att vara med på ett löparläger som Madde (Fitnesscoachen) och hennes kollega Jane Nilsson arrangerar nu i Oktober. Jag kunde bara inte säga nej!

Löpning, med fokus på teknik. Bli filmad och få feedback (Hjälp…!)
Långpass, intervaller och god mat. Dessutom tre riktigt intressanta föreläsningar! Bl.a. hur man ska göra för att få en rörlig och stark kropp; Att hålla sig skadefri. Och min personliga akilleshäl; kosten. Vad är optimalt att äta /vad ska man tänka på när man håller på med uthållighetsträning?
Eller vänta nu; tredje föreläsning är nog (också?) min akilleshäl: Träningsplanering och periodisering. Den är…tja, obefintlig! Så definitivt något jag bör lyssna på!

Här kan ni se hela upplägget/schemat och bilder från vårens event.

Foto: fitnesscoachen.com


Nästa helg smäller det (igen)!

Det ska bli såå roligt! Det pirrar i hela kroppen! Det ska bli riktigt kul att få träffa Madde, även om jag måste erkänna att jag är nervös… Hehe! Har stor respekt för henne, efter att ha följt hennes blogg i många år. Att även få träffa likasinnade människor, äta god mat och träna/springa!

Förmodligen även noja mig över att jag är långsammaste ”snigeln” i gruppen och om vaden håller sig i schack? Men passen anpassas ju så att alla kan vara med. Så yeay, peppad!
Vi kanske ses?  Ja?
🙂

 

7 thoughts on “Löparläger – Bråtadal (Åkulla bokskogar)!

  1. Ping: En kropp i obalans. | Rund är också en form!

Kommentera

