Att ha en egen blogg!

För det första; ni är så fantastiska!
Tack för feedbacken på inlägget om egen blogg vs. vara del av något större. Jag blir glad ända in i hjärtat! ❤

Jag läste Annas inlägg i ämnet och vill bara förtydliga.
Jag trivs med min blogg som den är idag. Möjligheterna att kunna göra vad jag vill, när jag vill och om jag vill. Kontakten jag har med mina läsare. (Jag försöker svara på kommentarer, så mycket jag hinner).

Det jag vill förmedla med bloggen är att man kan njuta av träning.
Att man inte måste springa maxintervaller. Eller jaga ett 4,30-tempo på milen, för att få räknas som löpare. Att inspirera och få människor att inse att du kan. Alla kan. Man måste bara hitta något man älskar att göra och göra det i sin egen takt!

Att våga prova nya saker och se om just det är något för just dig. Om det i slutändan inte visar sig vara det, kan man ha haft jäkligt roligt på vägen. 😉

IMG_4986

Det jag blev besviken över var inte få möjligheten att nå ut till fler.
Att inte få möjligheten att genomföra vissa saker, som ligger och gror i mitt huvud. I alla fall inte så snabbt som jag skulle vilja göra. Men som jag sa; jag ser framåt och fortsätter som planerat. Jag älskar att skriva och interagera med er!

Återigen, tack sötisar!
Hoppas ni har haft en bra start på veckan?
Själv har jag varit i stallet med sonen. (Jösses. Det känns som jag/vi har bott där, senaste veckan)… 😛

5 thoughts on “Att ha en egen blogg!

  1. Jag förstår verkligen dina tankar. Man funderar mycket fram och tillbaka som bloggare och vad som kan vara bäst för ens lilla blogg. Jag gillar verkligen din blogg precis som den är. Men att byta till en protal eller göra en ny egen design ger ofta en själv en rejäl kick och man får massvis med blogginspiration. MEN det viktigaste är att man själv trivs i längden 🙂

  2. Du är en av mina bästa bloggare!! Du förmedlar klart och tydligt din inställning och kärlek till löpning, jag blir alltid inspirerad. Älskar fotot på dig i våtdräkten, helt underbart!

  3. Förstår hur du tänker tror jag, det är alltid kul att utveckla även om en gillar det som är, här är det ju dessutom helt grymt bra!! 🙂

    Vilken otroligt härlig bild på dej förresten, en måste liksom le när en ser den 🙂

Kommentera

