Nervös!

Kvällen har gått åt till att packa och planera!
Imorgon smäller det! Fyra löppass och ett styrkepass. Hur många ombyten behöver jag? Packar jag ner för mycket eller kanske för lite? För många skor? (Kan man ha med sig för många skor?) 😉

Frågorna fortsätter; kommer vaden hålla sig i schack?
Teknikpasset på lördagen och morgonjoggen på söndag, är troligtvis inga större bekymmer. Däremot funderar jag över långpasset på lördag eftermiddag och intervallpasset på söndagen. Hur det kommer det kännas när jag kör en längre sträcka och/eller ett tuffare pass. Jösses, jag minns inte ens när jag körde intervaller sist…? Jag får väl lyssna på kroppen och anpassa det hela, helt enkelt. Ser särskilt fram emot föreläsningarna och att träffa lite nya människor!

Jag kommer på mig själv att vara oväntat nervös!
Varför vet jag inte riktigt. Jag tror ju inte att någon av dem bits, men kan man vara riktigt säker…(?)  😛

6 thoughts on “Nervös!

  1. Det där såg jättekul ut när jag läste inbjudan, hoppas det blir en riktigt rolig helg! Ska bli kul att läsa vad du har att skriva om det hela efteråt. 🙂

  2. Gick in för att titta på ”inbjudan” Och det låter riktigt roligt trots att jag inte ”är någon löpare”. Hoppas du får en fantastisk helg 🙂

Kommentera

