Crush!

Beatatjata la ut ett inlägg på instagram.
Där hon förklarade att hon inte alls fick någon förståelse av sitt äldsta barn, efter att ha visat bilder och tittat på klipp från kultserien och förklarat att hon minsann ville gifta sig med MacGyver när hon var 10 år.
Hur kan man inte fatta? Jag hade själv en megacrush på just MacGyver när jag var i samma ålder. Jag spelade in alla avsnitt på VHS-band (uja…! 😀 ) och satt och tittade (och suktade) på dem under veckorna!

Ok, frisyren är väl inte den mest hotta, om man tittar på bilden idag, men då var han ju hur cool och modern som helst! För att inte tala om; vem annars kunde tillverka små bomber endast av gem, tuggummi och lakritspulver?! 😛

Den där cruschen gick över efter ett tag.
Då började jag istället spela in avsnitt av 21 jumpstreet. Take a wild guess why…! 😉
En kompis till mig var småkär i Michelangelo i Turtles… (?!) Haha! Till hennes försvar måste jag väl säga att hon åtminstone var hon ett par år yngre än mig, at the time. (Fast ändå). *fniss*

Hade ni någon vanlig eller ovanlig crush som yngre? 

7 thoughts on “Crush!

  1. Jag var sjukt kär i McGyver! Fast den franska-dubbade till en början. Bodde i Frankrike i början av 90-talet. I Frankrike dubbades allt. Sen flyttade vi hem och jag kunde höra originalrösten. Mycket bättre.

Kommentera

