T.G.I.F – Or is it?

IMG_6579

Det känns inte som fredag.
Eftersom vi har haft lov, hela familjen och jag började jobba först igår, fick mitt huvud inte riktigt ihop det, när kollegorna började önska: ”Trevlig helg”.
Hela dagen har jag känt mig trött och rispig i halsen. Vägrar bli sjuk! Kanske får jag skylla mig själv då jag kaxigt kallat mina familjemedlemmet för ”klena”, då alla varit förkyla i över en vecka. Alla utom jag. Hittills… Mega-jinx på det alltså. Och självförvållat…?! 😛

För egen del har både gårdagen och den här dagen bestått av jobb och vila. Längtar mest tillbaka till de värmlandska skogarna. Därför tänkte jag tipsa om andra läsvärda inlägg i bloggvärlden så länge!

Ha en fin fredag, alla!
Här blir det Idol, barnmys och choklad. Och lite coldzyme och te kanske? En (ganska) bra fredagkväll helt enkelt!

6 thoughts on “T.G.I.F – Or is it?

  1. Tack för länkningen!
    Jobbigt med känningar i halsen! Tycker att coldzyme låter som en bra ide för att slippa sjukdom.
    Fin bild för att fira fredagen!

Kommentera

