Smärta!

Träningsvärken från måndagens (?!) benpass har börjat lägga sig.
Men är inte helt borta. Sedan hade vi det där ”bläää-passet”, där jag nästan tyckte att jag kunde haft en vilodag istället, för att slösa bort den tiden på gymmet.
Tydligen tog den, trots känslan av att det inte gjorde det. Träningsvärk överallt i rygg och axlar, känns det som… Tänk så det kan bli…? *förvirrad*

Det innebär att det gör ont typ överallt just nu.
Ikväll är det AW med bl.a. bowling på schemat. Hur ska jag kunna gå framåt och samtidigt svinga iväg ett tungt, jäkla klot (Aj aj)…?! Kan man fjäska med arbetskamraterna och fråga om jag både får sätta upp sidoväggarna (ner mot rännan) och putta ner klotet från den där ”barn-klots-rutschkanan”? 😀

Har ni en bra fredag ?
Händer det något särskilt? AW, träning, löpning eller kanske en lugn hemmakväll?

IMG_1980

2 thoughts on “Smärta!

  1. Träningsvärk kan vara bland det härligaste som finns, men också jobbigt och lite opraktiskt ibland. Hoppas att du lyckades bowla!

  2. Hihi! Använd rutschkanan du! 🙂
    Den oberäkneliga mängden träningsvärk kan verkligen förvirra, ibland tror man att man ska vara totalt ledbruten dagen efter, men nej. Och ibland blir det tvärtom. Men ett mönster tycker jag mig ha märkt: om jag tränat lite mer än vanligt ett par dagar kan även typ knyppling orsaka oerhörd träningsvärk.

Kommentera

