Länkkärlek – Helgen som varit!

Tänkte dela med mig av inläggg som jag tycker har varit läsvärda under helgen:

  1. Sara tipsar om no bake cheesecake.
    Bara att mixa och blanda. För det första, finns det något godare än cheesecake?! För det andra, det går fort. Win-Win!
    .
  2. Annelie (som jag ser som min trail-mentor) har varit på äventyr i Atlasbergen!Detta är del 2 av hennes berättelse. Del 1 kan ni läsa här och del 3 kommer snart. (Hoppas jag).
    Hur coolt är det inte att följa sina drömmar? Blev full i skratt när hon skrev:
    ”- Handlaren hade lite ont om växel så jag fick en näve nötter tillbaka”.
    Så enkelt egentligen. Stolt älsk på det! 🙂

  3. Anneli skriver om hur några har retat sig på en gruppinstruktör, som inte varit exakt som alla andra (superpeppiga, tänker jag?)  och var på väg att bli uppsagt efter klagomål.
    Frågan uppstår; måste alla instruktörer vara exakt likadana? Tål vi inte att någon ger konstruktiv kritik?

  4. Linnéa tipsar om frukostmuffins som ser URGODA ut!

länkkärlek

2 thoughts on “Länkkärlek – Helgen som varit!

Kommentera

