Lucka 3 – Gårdagens oväntade…

Yoga i grovstickat. Det trodde jag aldrig att jag skulle göra…! Haha! 🙂

Jag visste att gårdagen skulle bli ”tidstajt”. (Finns det ordet)? Fotbollsträning för ena sonen, hämta den andra hos vänner, vardagliga sysslor (då sambon pluggade i Gbg på eftermiddag/kväll). And so on…
Därför blev det 3 stycken solhälsningar som en skön avslutning på kvällen. Inte så mycket kan tyckas, men varje solhälsning tar ju några minuter, om man inte stressar igenom den (och då faller ju hela grejen med yogan)! Men framför allt: De där lite kortare, men regelbundna grejerna är minst lika viktiga som långa träningspass!

Dessutom njöt jag EXTRA mycket när jag nattade barnen.
3 stycken långa kramar är bra för hälsan. Och mammahjärtat! ❤

7 thoughts on “Lucka 3 – Gårdagens oväntade…

  1. Varför inte?!! Yoga kan man ju göra i vilka slags kläder som helst. Ja, kanske inte tajt kjol då, men allt annat.
    Mysigt med kramarna! ❤

  2. Flera av mina kalenderluckor är också av typen ”det bästa man kan få till dagar då det verkligen inte finns någon tid över”. Men på något vis blir man ännu mer nöjd över att få till två solhälsningar en helt fullsmockad dag, än två mil en helt ledig dag 🙂

Kommentera

