Lucka 7 – En jobbig Jävla Julkalender!

Kväll (igen). Vad är det som händer, dagarna rusar ju iväg…?!
Lucka nummer sju var det ja. Helt ärligt gick måndagen i ett. Kanske att jag hade kunnat knö in 7 minuter yoga någonstans, men vissa dagar är…tja, som det är. Ni förstår säkert. Men om jag ska anstränga mig lite:

  • På en åttagradig smärtskala, låg jag lätt på nr 7 – vad gäller träningsvärk från Grit-passet…!! 😮
  • Jag fick 7 timmars sömn!
  • Jag skrattade minst 7 gånger under dagen. En bra måndag, helt enkelt.
  • Jag släpade fram bommar och hinderstöd till 7 hinder (förvånande bra tajming på antalet) inför sonens hopplektion. Lite funktionell träning ändå, när jag tänker efter!

PS. Är det bara jag som har svårare med fantasin när det gäller UDDA tal?
Känns mycket lättare att planera in saker när det är 4, 6, 8 och 10. Men jag menar; 5, 7 och 9…. Vem kom på såna konstiga siffror?! (Det kan ju även vara något fel på mig)? Haha! 😛

julkalender

5 thoughts on “Lucka 7 – En jobbig Jävla Julkalender!

  1. Skratt är guld! Jag är nog både och med siffrorna. Kan mycket väl köra 3 eller gånger någonting.ex 1-3 eller 5 min. Men efter det blir det oftast jämt. Typ 8 eller 10 min. Men ibland även 15. Däremot har jag väääääldigt svårt att sluta springa på en ojämn siffra. Vill sluta med en nolla. 🙂

Kommentera

