Äntligen!

Att säga att vi är helt friska är väl att ta i.
Fast å andra sidan är jag nog aldrig helt frisk… Hehe!
Jag var i alla fall på jobbet igår, då sambon kunde vara hemma. Såå skönt att prata med vuxna ett par timmar. 😛
Idag är det sambons ”plugga-i-Göteborg-dag”, så jag är hemma med barnen igen. Nu har de piggnat till såpass, att de är rastlösa inomhus. Ett bra tecken!

Därför blev det en lugn promenad på ca 3 km idag.
Obeskrivligt skönt att få frisk luft! Jag har inte tränat sen i lördags, så julkalendern har ju gått sådär. Har känt mig så himla hängig, från och till, att jag inte ens har orkat köra yoga hemma.

Själv hade jag mer ont i halsen igår kväll, än  tidigare i veckan.
”Tröst-tittade” på Pretty Woman och tyckte synd om mig själv.  Det blev (som tur var?) ett par timmar extra timmars sömn i natt, i och med sovmorgonen och idag känns halsen BÄTTRE än på hela veckan. Tvära kast…?! Men jag klagar inte. 🙂

PS. Att vatten (i alla dess former) alltid är lika fascinerande? 

img_7648

10 thoughts on “Äntligen!

  1. Segt när det sjukas över hela linjen och liksom aldrig tycks vara 100% bra. Krya på dej och alla andra inblandade!
    Vila, tålamod och allt detdär… 😉
    Kramkram!

Kommentera

