Dagens femma!

Dagens mest oväntade:
Jordgubbar till frukost! Nä, inte svenska, men det funkar ändå mer än väl för en jordgubbs-junkie, som helst hade ätit de söta bären året runt…!

Dagens godaste:
Var hemma hos mina föräldrar på fika och fick kladdkaka! Mums!

Dagens irritationsmoment:
Inse att mina föräldrars bredband på 24 MB är våldsamt snabbt.
Vi kan få max (japp, ni läste rätt. MAX: ) 2 MB…. Pinsamt, 2015…?!

Dagens vuxen-förvandlas-till-barn:
Sambon införskaffade en helt ny mobil. Herregud, han är ju värre än barnen på julafton. Sitter och fixar, trixar och ändrar.  Och grejar sedan lite till… Haha!
(Säger hon som grejar med bloggen som om hon vore beroende…)  *kastar sten i glashus* 😛

Dagens näst mest oväntade:
Det blev ingen träning. Hade ju tänkt springa ett kortare pass idag, för att nå mitt mål för 2015. Men vad tusan, det är ju två dagar kvar på året. (Oj oj…! Jinxar jag det här nu, tror ni…?)
.

9 thoughts on “Dagens femma!

  1. Jordgubbar skulle jag kunna äta året runt, men det har liksom blivit en grej att längta efter de sommarfärska. De blir så extra, extra goda när de är så begränsade, men det jobbiga är att redan den första veckan med jordgubbar börjar jag sorgset tänka på att de snart är slut, haha. Kanske vore bättre att äta dem året runt och avdramatisera lite 😉

  2. Håller tummarna för ett pass för dig på dagarna som är kvar. Själv siktar jag på ett styrkepass och ett löppass innan årets slut. Jag vill, vill, vill. Hoppas, hoppas, hoppas 😉

Kommentera

