4 söndagstankar!

  1. Hur kan man få träningsvärk av ett lugnt långpass?
    Vader och höfter är oväntat ”mosiga” idag! Men ok, 17 km terräng är ju rätt långt och framför allt ca 4-5 km längre än senaste tidens långpass.
  2. Hur kunde en hel månads sockerupphåll kännas så lätt? 
    Nu är jag sockersugen redan på söndagkväll. Helgen är ju liksom inte ens över än?!  Visst, jag åt ju lördagsgodis igår. Det triggar ju garanterat… 😛
  3. Så himla skönt att komma ut och mjuka upp benen.
    En ca 5 km lång promenad som bjöd på betydligt fler höjdmeter och fantastisk utsikt (idag igen). Älskar att bo så här nära naturen! Att bo inne i stan är inget som lockar (i dagsläget).
  4. Jag ska jobba imorgon.
    Hur tänkte jag egentligen, när jag planerade julledigheten? Jobba två dagar, sedan vara ledig igen. Som att tortera sig själv två dagar, bara för att man kan…?? Varför inte vara ledig HELA veckan, Malin…? 😮

Magiska vyer!

5 thoughts on “4 söndagstankar!

  1. Fniss, kroppen har sina utspel ibland 😛
    May the force be with you idag, själv är jag ledig (och det känns märkligt!) och tacksam för det håller på att bli riktigt, riktigt kallt här – sådär så allt börjar knaka och andningsluften typ fryser, huuu!
    *parkerar framför brasan*
    Men jag håller med Ingmarie, sen när vi andra stretar på så har du lediga dagar kvar 🙂
    Kram!

  2. 🙂 Haha ja, den där träningsvärken dyker upp när en minst anar det. Hoppas det går bra på jobbet, men ja, jag håller mig också till på torsdag =)

  3. Jag lyckades få träningsvärk när jag bara hade yogat och spinnat dagarna innan. Sånt som jag gör typ alltid. Lugn yoga dessutom. Man förstår inte alltid hur denna maskin fungerar…

    Fast jobba idag låter värre än träningsvärk. Jag håller mig ledig till torsdag 🙂

  4. 1: Minsta lilla ovana övningen och kroppen undrar vad fasen som hände. :-O
    2:Du är inte inställd på att avstå längre. Då lägger både kropp och knopp av… Och kanske lördagsgodiset triggade…Oavsett har du visat att du kan om du vill!
    3: U-n-d-e-r-b-a-r-t! Skogen är aldrig, aldrig fel!
    4: Du kommer vara glad både när lönen kommer och att sen ha semesterdagar kvar. 😉
    KRAM

Kommentera

