Detta gjorde min fredag!

  1. En trainee utbrast förvånad, när jag nämnde att jag hade tre söner:
    But you look so young…?!”  Min snart 36-åriga kropp tackarrrr… 😛
    .
  2. Fredagsfys! Det är inte så ofta det händer. Tycker det är skönt att ta det lugnt på fredagar. Men när resterande veckodagar har varit tröga på träningsfronten, blir fredagen ofta en ”reservdag”.
    .
  3. Jag lyssnade på Mia (som kommenterade gårdagens inlägg) och stack från jobbet tidigare än vanligt.  Skönt med ”långhelg”! Och mer mys med familjen. ❤

IMG_4037

8 thoughts on “Detta gjorde min fredag!

  1. Haha. Tänker tillbaka på mitt styrkepass på Friskis i nyårshelgen. Jag lyckades ju lite omedvetet att få den unga killen att sätta nytt PB i marklyft. Jag behövde köra på 100 och han hakade på och blev överraskad av att han också kunde lyfta så mycket. Nåväl, ”tanten” kunde leverera. Kändes bra. Ända tills han frågade hur gammal jag var. 41 blev svaret. Varpå han sa ”oj, jag vet inte ens om jag kommer att kunna lyfta när jag är så gammal”. Gammal!! Jag? Jag sa 41, inte 91. Hmpf. Fast jag väljer att tolka det som att han tyckte det var häftigt att en kvinna som vandrat på jorden i dubbelt så lång tid som han kunde lyfta mer. Den tolkningen känns bättre. Kram för härliga fredagar

  2. Din fredag var typ exakt som min fredag :). – kommentaren om åldern då. Fast fick en sådan lite tidigare i veckan. Dottern (13 år) blev inte lika glad som jag blev när förskoleläraren sa att hon tidigare trott att dottern var min syrra eftersom hon tycker att jag ser så ung ut för att ha så gamla barn!

  3. De där kommentarerna kan man leva länge på. Som när deltagarna i Kroatien förra året trodde jag var 32 och inte förstod hur jag kunde ha så gamla barn. 10 år fel liksom. Det där lever jag på länge! By the way, kan inte bestämma mig om du har en osedvanligt glad fläta på bilden eller om det är ett rep till dragmaskinen 🙂

Kommentera

