Mitt bästa tips för April!

Om ni är sugna på löprundor i fantastisk natur, god mat, superintressanta föreläsningar och workshops; Unna er en helg i vackra Åkulla.

Jag inser att det  låter som en reklamfilm…? Sorry. 😉
Ni kanske dessutom tror att jag får ersättning för att skriva det här inlägget. Men nej. Jag tycker bara att det är ett otroligt roligt och bra upplägg och vill därför tipsa om det. Har ni möjlighet att vara med, var det!
Här hittar ni mer info om helgen samt anmälan, för lägret i april 2016.

Är ni nyfikna på min upplevelse från hösten löparläger i Åkulla, kan ni läsa lite mer ingående om den här –> Löparläger – Spring höst 2015.
Även då, höll grymma Madde och Jane i trådarna; både som instruktörer/föreläsare och kockar.

Jag lovar: Hur roligt och givande som helst!

IMG_6678

5 thoughts on “Mitt bästa tips för April!

  1. Det låter roligt men ”en mil” är väldigt långt för mig 🙂
    Men jag kan tänka mig att där är vackert.Jag tror att min Thomas har åkt skidor där, i Åkulla 🙂
    Kram Cia

Kommentera

