Solnedgångspromenad!

Eftersom tuff träning inte är ett alternativ efter naprapatbesök, blev det en lugn promenad igår eftermiddag. Jag slutar nästan alltid tidigare på fredagar, vilket verkligen är vardagslyx! Både dagen och helgen blir längre och jag njuter av den extra tiden; Jag hinner både ut en sväng och har ändå tid kvar för att hinna mysa med familjen.

Nu märker man dessutom att det blir ljusare och ljusare och jag hann hem från promenaden med god marginal, innan det hade blivit mörkt.
Höften kändes fortfarande lite öm, men den kändes… jag vet inte… ”annorlunda” (?) Undra om det bådar gott?

”Matte, vad gör du? Varför stannar vi…?”
Love förstår inte grejen med fotostopp! 😀

Vinter eller vår? Naturen har svårt att bestämma sig.

Snö på kottarna, men inte på marken…?

Fick njuta av en magisk solnedgång!

8 thoughts on “Solnedgångspromenad!

  1. Vackra bilder och jag förstår din fråga: Vinter eller vår? Här hos mig råder inga tvivel, vi har väl en 40-50 cm snö och det mesta har kommit senaste 3 dagarna faktiskt. Det är så att bo uppe i Luleå…

  2. Så fint. Och visst är det härligt nu när det är ljust när man slutar! Jag slutar också tidigare på fredagar (och torsdagar) men även övriga dagar i veckan är det ljust när jag går från jobbet. Härligt. Kram.

Kommentera

