Tacksamhet!    

Hade jag hamnat i en negativ spiral hade jag tänkt följande:

–   Men nej, snö igen…?! Vårkänslan var ju så himla skön!
–  Jag får (men vågar inte riktigt) springa. Tusan också.
–  Jag kan dessutom inte springa, för jag har lite känningar i hals och är småsnorig.

Den här helgen har trots allt, känts helt annorlunda!

–  Snö? Den där vårkänslan var förvisso skön, men de här vackra, soliga vinterdagarna är också himla trevligt. Särskilt med den perfekta tajmingen inför sportlovet!
–  Naprapaten sa ju att jag fick springa. Allt sitter bara i huvudet!  (Väl?)
–  Kan man inte springa, får man gå. Jag mådde ju inte jättedåligt idag, söndag (efter gårdagens totalvila) så en härlig promenad på dryga 7 km fick vi till, jag och Love.

Så himla vackert! Tänk att vi bor så här…?! ❤



7 thoughts on “Tacksamhet!    

  1. Snön muntrade faktiskt upp här med. Det blir så mycket mer fint att titta på när man promenerar, vita gnistrande vyer istället för bara brungeggiga 🙂

  2. Åh vilka härliga vinterbilder!! Jag längtar faktiskt efter mer vinter, är inte alls redo för vår ännu! Som tur är ska jag till Åre i veckan och har en Idre-vecka bokad i början på april, sen kommer jag nog välkomna våren.

    Vad skönt att du vände på allt – det finns ju faktiskt massor av bra grejer när man börjar titta efter dem 🙂 Tack för påminnelsen!

  3. Så vackert du bor! Sverige är ett fint land med mycket natur.
    Själv har jag varit på stranden idag och jag är verkligen glad att jag bor där jag gör!
    Kram

Kommentera

