Utomhus och vårkänslor!

När jag vaknade imorse kände jag mig lite bättre.
Huvudvärken var borta och nästan halsraspet också. Även sonen mådde bättre. Så himla skönt! Vi hade tänkt att ta en lugn hemmadag ändå, men när solen strålade in med all sin kraft genom fönstren kunde jag inte låta bli. En kort, jättelugn promenad fick det bli.

Det var verkligen obeskrivligt vackert och ljuvligt ute!
Nattfrosten droppade från träden, fåglarna kvittrade och solen värmde mot huden. Underbart! Och så värt det. Jag hoppas inte att jag behöver ångra utgången nu bara. I övrigt är tacksam över att det gick över såpass snabbt. 2,5 dag ska man inte klaga över. *peppar peppar*

Tanken är även att det blir jobb imorgon, fredag.
En kort, men förmodligen intensiv avslutning, av den här ”vardagsveckan”. Som dessutom (med största sannolikhet) även kommer att bjuda på lite sushi till lunch..! 🙂

6 thoughts on “Utomhus och vårkänslor!

  1. Nu är det härligt att jobba som förskollärare, kunna vara ute och njuta med betalt 😉 Sushi till lunch vill jag inte ha men härliga fredag är det!!
    Helena.

  2. Sushi till lunch! Tack för tipset, jag ska nog passa på att smita inom sushihaket på lunchen imorgon.Åh, vilken underbar grusväg, jag riktigt känner hur härligt vår-mjuk den är i hjulspåren.

  3. Men åh för dina bilder, vilket väder!!!
    Här vaknade jag till snö, fick köra väldigt sakta i morse för det var halt och mycket blöt snö! Men allt var borta när jag körde hem från jobbet, väldigt bra!!
    Kram

Kommentera

