Nu lämnar vi februari bakom oss!

En liten (försenad) överblick från Februari månad.
Det är ganska tydligt att jag har haft bekymmer med löpningen och sjukdom, när man ser detaljerna (träningen i tid t.ex.)
Men om man bara ser diagrammet, ser det ju (procentuellt sett) ut att vara förvånansvärt mycket löpning ändå… När hann jag med det? Haha! 😉

Om någon är nyfiken på de rosa/lila fälten (?) vill jag bara förtydliga en sak.
”Cykel” – Där reggar jag pass där jag kör på motionscykel (eftersom jag inte införskaffat någon egen utecykel än). Dvs de passen där jag kunde regga både en tid och en sträcka i km.

”Spinning/Trainer” – Där ingår spinningpassen (ej mätbara i km) samt crosstrainer och roddmaskin. Säkerligen inte så som det är tänkt (fast vem bestsämmer det). Så länge jag själv kan hålla isär dem; på mitt eget lilla uppfinningsrika vis,  är det bra.

Det gula fältet är (i alla fall under februari) = yoga, men även lite av det gråa (Där reggar jag när det är hemma-yoga. Inte lika tydlig uppdelning som cykel/spinning. Har inte hittat någon bra lösning där.
I-landsproblem… 😛

feb-16

2 thoughts on “Nu lämnar vi februari bakom oss!

  1. Igenkänning! Det är verkligen JÄTTEviktigt att det blir rätt enligt ens egna hemmasnickrade regler för statistiken! Sen att nån annan inte begriper reglerna, det är strunt samma. Och visst är det skitbra att visa diagrammen såhär, utan att visa den faktiska tiden, då ser det ju ut som om man har tränat precis lika mycket som vanligt 🙂

Kommentera

