Kontraster – Värmland vs. Kapstaden

Vi har kommit fram till de värmländska skogarna.
Hela den här dagen har jag landat; både fysiskt och mentalt. En extremt lugn dag, med en kortare promenad, allmänt slappande, en massa ätande och en tupplur efter middagen. (Varför sover man aldrig powernaps hemma?!) Kroppen är sååå nöjd! 🙂

Jag återkommer med mer blogginlägg och bilder senare.
Men så länge: Dog lite grann inspo-döden när jag ser bilderna från Sara och Kenneths vistelse i kapstaden! Ni är säkert många som redan varit inne och läst om det, men om ni mot förmodan har missat. Gå in och kika!
Alltså, vilken otroligt upplevelse det måste vara! So on my bucket list!

Deras hike vid Lions head .
Upplevelsen från Kapstadens kåkstäder.
&  besöket vid Godahoppsudden.

Samtidigt som jag drömmer om sådana här äventyr, njuter jag (såklart) minst lika mycket av naturen runt omkring mig. Ser verkligen fram emot helgen! 🙂

Lions Head. Foto: en.wikipedia.org

 

4 thoughts on “Kontraster – Värmland vs. Kapstaden

  1. Har också njutit hela veckan av att läsa deras inlägg. Inspo overload liksom. Det fina i kråksången är att jag ska dit i december. Och kommer kunna göra allt det där. (Utom själva rejset då…) Längtar ihjäl mig!

Kommentera

