Populära blogginlägg!

Ida kommenterade ett av mina inlägg igår.
Hehe, sitter och funderar på om jag ska anmäla mig till detta lopp, sista ordinarie anmälningsdagen idag… Googlar lite och hamnar här… Nu vet jag inte om jag är så sugen längre  :O

Sorry, Ida. Det var inte meningen att skrämma dig. Premiärloppet är ett trevligt lopp!-Jag lovar! 😉
Den (avskräckande?) race-rapporten hittade hon via google, men ni kan även hitta den här –> Bland många andra populära blogginlägg.

Den röda tråden tycks vara långa trailpass i Värmland och race rapporter.
Om ni saknar något roligt, intressant eller galet inlägg, som ni kommer ihåg och tycker är läsvärt får ni gärna nämna det! Det är ju sällan statistiken är 100 %-ig. Bättre att lita på människor / Mina läsare. 🙂

populära

2 thoughts on “Populära blogginlägg!

  1. Hahaha vilken rolig kommentar! Tävlingsledningen kanske för be dig ta bort ditt inlägg för att anmälningarna sjunker drastiskt. 😂😂😂

Kommentera

