Det nya? Korvbowl och chipsbowl!

Jag satt och fnissade mig igenom Katarinas inlägg.
Det har jag gjort många gånger förr! Och då menar jag inte ”fnissar” som i skrattar ÅT, utan fnissar som i skrattar för att det är så härligt med en frisk fläkt i bloggvärlden. Love her! Kika in vet jag…! (Om ni inte redan har gjort det).
Citat från senaste blogginlägget:

”I senaste avsnittet av En förbannad podd raljerade jag eventuellt en smula om smoothie bowls och lunch bowls för jag menar, hur kan det ens bli en stor grej på instagram med sallader i en skål – jag har väl för tusan alltid ätit mina sallader i en förbannad skål för annars ramlar ju skiten av tallriken. Jag äter korv och makaroner i en skål av samma anledning (#korvbowl) och chips (#chipsbowl)”

mat

10 thoughts on “Det nya? Korvbowl och chipsbowl!

  1. Hi hi. Själv konstaterade jag för ett tag sedan att allt skulle vara i glasburkar. Yoghurt med bär i en syltburk typ. Varför? De började till och med sälja glasburkar med sugrör på IKEA.

  2. Det är ju så samt dock! Tycker folk har blivit så himla extrema, och för någon som haft ätstörningar som ung så är alla ytterligheter lite läskiga. Japp, jag tränar hårt, jag äter ‘nyttigt’ och borstar tänderna två gånger om dagen men när jag kommer hem från jobbet på fredag vill jag gå på puben med min pojkvän och dricka en pint och när jag får lösviktsgodis skickat från Sverige äter jag typ allt på en gång 🙄 Många skäller numera på Sverige som mellanmjölkens land, fast just de som gör det känner jag skulle satsa mer på mellanmjölk, dvs balans…..

Kommentera

