”En sådan måndag”.

Dömt att misslyckas!

Om jag hade försökt köra morgonjogg den här morgonen, hade jag garanterat misslyckats!
Det var längesen jag var så trött som när väckarklockan ringde kl 06.15 imorse… Som om jag befann mig i den djupaste av djupsömn?!
Nu har vi i och för sig kapat/burit träd och tagit ner sly på tomten halva helgen. Sedan avslutades den med ett löppass igår kväll. Det var oerhört nära att den rundan inte blev av. Jag var trött redan då och hade vid 17-tiden redan fastnat liggandes i soffan. Det är nästintill ett under att jag kom ut!  Därför är tröttheten inte så konstig, när jag tänker efter/ser tillbaka på helgen.

Löprundan kändes för övrigt riktigt bra!
Visst, lite tungt bitvis, men överlag betydligt bättre känsla än under lördagens morgonjogg/långpass. Vissa km kunde jag trycka på riktigt bra! Hm… Vänta lite. Lördagens löprundan var innan frukost och den sistnämnda var sent på eftermiddagen. You do the math…. 😉

Måndagen i punktform!

  • Trippel Espresso x 2 (nödvändigt)!
  • Fokus på dagvattenhantering / kundlösningar. (Jobbet).
  • Måndagslyxade med varm choklad. *mums*
  • Landade utanför ishallen med mellansonen, bara för att inse att det var igenbommat. Ingen hockey tydligen (?)
  • Tänkte att då kör vi väl fotboll istället. Nähä, det är tydligen ingen fotboll idag (heller).
  • Vi drog hem och tog det lugnt! Skönt på sätt och vis!
  • Uppdaterat bloggdesign. Lite finlir återstår.

Vad har ni gjort idag? 🙂

IMG_7573

7 thoughts on “”En sådan måndag”.

  1. Åh så tjusigt du har gjort det!
    Beundrar din intention att springa på morgnarna, heja dej! Jag prioriterar ju yogan, men känner ibland att jag (särskilt om våren) missar en massa ljuvligheter tidigt om morgnarna när jag sitter med slutna ögon på yogamattan. Det är något särskilt att börja dagen ute, hinna andas grön energi och få svett i panna 🙂
    Kram och ha en jättebra dag idag ♥

  2. Mycket tjusigt!!
    Min dag var lite nere, var tyvärr på en begravning. En kille som inte ens hade fyllt 50 år, det får en att tänka till lite!

Kommentera

